Използваме кукита с цел да Ви предоставим по-добра услуга. Използвайки този уеб сайт, Вие се съгласявате с Политиката за кукита на FOX Networks Group. Можете да промените Вашите настройки за кукита по всяко време. Натиснете тук за повече информация    |    Разбрах. Затвори този прозорец.

1. За FOX Play


Какво е FOX Play?

FOX Play предлага достъп до любимите Ви телевизионни сериали и предавания от FOX, FOX Life и FOX Crime

 

Как да получа достъп до FOX Play?

За момента FOX Play е достъпна за абонати на Blizoo. Моля, проверете при Вашия доставчик дали услугата е достъпна за Вашия пакет.


Как да вляза?

Натиснете бутона "Влезте" в горния десен ъгъл. От там ще можете да се впишете с потребителското име и паролата, предоставени Ви от Вашия доставчик на телевизионни услуги. Свържете се с техен представител, ако имате проблем с влизането или нямате акаунт. 

 

Защо да си правя труда да се регистрирам във FOX Play? Каква е ползата от това?

Ако се регистрирате във FOX Play, ще ползвате предимствата на услугите Catch-Up TV („Наваксай с по-стари епизоди“) и TV Box Sets („Колекции от сезони“). Ако създадете свой профил, ще можем да Ви напомняме кога стартира любимото Ви предаване. Профилът осигурява възможност да се оценяват сериалите и филмите и да се гледа филм или епизод от там, откъдето е спрян при последното гледане. Регистрацията позволява да споделяте във Facebook, да получавате известия по имейл, да създавате множество профили и да настройвате функцията "Родителски контрол".

 

Мога ли да контролирам какво гледат децата ми по FOX Play?

„Родителски контрол“ е функция, от която Ви препоръчваме да се възползвате. Можете да създадете отделни профили във FOX Play за децата в домакинството, за да ограничите достъпа им до съдържание, което не трябва да гледат. Много е просто, само въвеждате идентификационен код от 4 цифри. FOX Play е безопасен за цялото семейство!

 

Къде мога да видя какво предстои по FOX Play?

Не публикуваме предварително какво предстои по FOX Play, но към голяма част от съдържанието е прикрепен надписът „Достъпно на ”, както и датата, от която ще бъде налично. Освен това, когато създавате профила си, можете да настроите услугата да Ви напомня кога са налични любимите Ви предавания.

 

Защо някои предавания изчезват след няколко дни, а други остават много по-дълго?

FOX Play предлага т.нар. услуга Catch-Up TV („Наваксай с по-стари епизоди“), така че някои епизоди са налични почти веднага след излъчването им по телевизията. Колекциите TV Box Sets („Колекции от сезони“) остават по-дълго време налични, за да имате време да им се насладите!

 

Мога ли да изтегля любимите си епизоди, за да ги гледам по-късно офлайн?

FOX Play не предлага изтегляне, а само стрийминг на съдържанието.

 

Мога ли да използвам FOX Play в чужбина?

Не, от съображения за сигурност съдържанието е гео-блокирано и достъпът до него е ограничен само на територията на България.

 

Има ли „Pay per view” съдържание? Мога ли да си купя съдържание?

Към момента FOX Play е услуга от типа „Subscription Video On Demand“, което означава, че можете да гледате съдържанието, което се излъчва в рамките на абонамента, предлаган от Вашия доставчик на телевизионни услуги. Нямаме Pay per view съдържание, нито услуга за купуване на такова.


Какви са системните изисквания за FOX Play?

Можете да гледате любимите си предавания на компютъра на адрес www.foxplay.bg

За да гледате видео на компютъра си, Ви препоръчваме използването на браузъра Chrome. Ако имате проблеми, проверете дали сте инсталирали Silverlight plugin (разширение на браузъра, използвано от видеоплейъра). 

Fox Play е достъпна и като приложение за iOS  (IOS 7 или по-нова) и приложение за таблети и смартфони с Android (Android 4 или по-нова).


2. Инструкции


Какви устройства/ браузъри поддържат FOX Play?

-           Десктоп

o   Браузърът Ви изисква Silverlight plugin, проверете системните изисквания за Silverlight тук: (http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx)

o   По-новите версии на Firefox и Google Chrome изискват допълнително активиране на plugin-a.

o   Ако ви е нужна помощ за инсталирането на Silverlight, натиснете тук.

-           iOS 7.0 и по-нова

o   Видеото се поддържа от приложението за iOS 

-          Android 4. 0 и по-нова

o   Видеото се поддържа от приложението за Android 

 

Как да се регистрирам?

Натиснете бутона "Влезте" в горния десен ъгъл. От там можете да се регистрирате с потребителското име и парола, предоставени Ви от Вашия доставчик на телевизионни услуги. Свържете се с техен представител, ако имате проблем с влизането или нямате акаунт. 

 

Колко устройства мога да свържа с профила си?

Можете да свържете до 5 устройства едновременно, но не повече от 4 мобилни. След регистрацията на устройство, то не може да бъде заличено или заменено преди изтичането на 90 дни.

 

Защо нямам достъп до съдържание извън България?

Видеото е гео-блокирано и не е достъпно извън посочения регион.

 

Как да активирам функцията "Родителски контрол"?

След като се регистрирате и завършите профила си, можете да активирате проверка на съдържанието с помощта на препоръчителните данни за родителски контрол. Всеки профил се нуждае от ПИН код, за да получи достъп до такова съдържание. Като основен потребител може да въведете и допълнителни настройки за функцията "Родителски контрол" на другите профили, например на тези на децата Ви.

 

Мога ли да виждам съдържанието, ако не съм клиент на доставчик на телевизионни услуги?

Не е нужен абонамент към доставчик на телевизионни услуги, за да разгледате съдържанието на FOX Play.  Можете да гледате страниците на сериалите и кратки клипове. За да се насладите напълно на FOX Play и да гледате цели епизоди, Ви е нужен абонамент към доставчик на телевизионни услуги, който предлага Fox Play в пакета си.

 

Как да съобщавам за грешки?

Можете да съобщавате за грешки или да отправяте предложения чрез следната връзка. Моля, дайте информация за Вашето устройство, браузър и операционна система, за да получите точен отговор.

 

Защо конкретни сериали не са във FOX Play?

Fox Play може да няма право да излъчва на стрийминг всички сериали едновременно. Всеки месец съдържанието се актуализира и се добавят нови заглавия, като други заглавия отпадат. 

 

             


3. Неизправности


Защо не мога да вляза?

Уверете се, че абонаментът Ви е валиден и въведените данни са верни.

 

Не получавам потвърждаващ имейл за активиране на акаунта. Какво да направя?

Ако след повече от два часа не сте получили имейл, проверете в папка „Спам“. Ако не го намерите и там, опитайте се да препратите съобщението отново.

 

3.1  Проблеми с видеото

 

Имам проблеми с качеството на видеото:

FOX Play предоставя видео с високо качество и е нужна интернет връзка от поне 1.5 Mbps (5 Mbps е препоръчително), за да гледате съдържанието без проблеми. Когато е възможно, препоръчваме директна връзка с рутера. WI-FI връзките са по-податливи на смущения и при тях има прекъсване и ниско качество на видеото. Интернет връзката на публични места също имат ограничена скорост. Ако имате проблеми, направете тест на скоростта на Вашата връзка. Посетете speedtest.net и натиснете Begin Test, за да се уверите, че имате добра връзка.

 

Ако влизате в сайта през мобилно устройство:

Fox Play не позволява гледането на видео през браузъра на мобилно устройство. За да видите съдържанието на смартфон, iPhone, iPad или таблет, инсталирайте приложението в App Store или Google Play

 

Ако използвате браузъра Google Chrome на Mac OS:

За жалост Google Chrome за Mac не поддържа Silverlight plugin, а това е задължително разширение за FOX Play. Моля, опитайте друг браузър.

 

Ако се сблъскате с грешки, свързани с връзката:

-          Попитайте администратора на мрежата дали стрийминг услуги като FOX Play не са блокирани.

-          Някои публични WI-FI и мобилни връзки имат ограничена скорост. Потърсете мрежа с по-висока скорост. Препоръчваме минимум 1.5 MBps.

 

Ако видите съобщение „Съдържанието не е достъпно”:

-          Видеото е гео-блокирано извън България.

-          Можете да гледате само 2 стрийминга едновременно. Затворете останалите сесии на FOX Play, които сте отворили от профила си.

-          При нужда изчистете cache и cookies на Вашия браузър и го рестартирайте.

 

Ако видите съобщение „Нямате право да гледате това съдържание ”:

Уверете се, че сте абонирани за конкретните канали на Вашия доставчик на телевизионни услуги.


Ако видите съобщение „Вие достигнахте максималния брой свързани устройства ”:

Влезте в "Към моя профил> Моите устройства", за да изтриете или коригирате настройките. Моля, имайте предвид, че смяната на едно устройство не може да се направи по-рано от 90 дни от неговата регистрация.

 

Отговарям на всички условия, но не мога да гледам видео:

Ако не виждате съдържанието, опитайте с друг браузър. Не забравяйте да проверите списъка с поддържани браузъри. Уверете се, че сте инсталирали последна версия на Silverlight на компютъра си. Ако току-що сте инсталирали Silverlight, може да се наложи да рестартирате браузъра.

Ако проблемът продължи, изтрийте „бисквитките” (cookies) на браузъра и опитайте пак.

Ако имате проблем с приложение за IOS или Android, деинсталирайте го и го инсталирайте отново, след това изключете устройството за 15 секунди.

Ако проблемите продължат, моля пратете ни имейл с подробна информация за проблема, устройството, браузъра и операционната система.

 

3.2  Устройства

 

Как да добавя своето устройство?

Първо трябва да завършите профила си, за да управлявате и заличавате устройства.

-          За да завършите профила си, влезте в "Към моя профил> Управление на профилите"

-          За управление на устройства, влезте в "Към моя профил> Моите устройства"

 

3.3  Устройства

 

Как да активирам Silverlight plugin?

-          За всеки браузър, освен Google Chrome, натиснете тук за подробна информация

 

-          Потребителите на Chrome могат да използват тази връзка за повече информация

 

За жалост от април 2015 г. Chrome се отказа от поддръжката на Silverlight по подразбиране. Но може да използвате Fox Play като активирате NPAPI. В адрес бара напишете“chrome://flags/#enable-npapi” както е споменато в Chromium NPAPI documentation

 

След това:


След като активирате NPAPI, натиснете re-launch или рестартирайте браузъра си.

Ако използвате Safari, моля проверете дали Вашите интернет plugins не са изключени за пестене на енергия. За целта отидете в Preferences >> Advanced >> и премахнете отметката от бутона “Stop plug-ins to save power”.